Bestel kaarten Bestel kaarten

Veelgestelde vragen

Wie zijn de officiële ticketpartners van World Concerts?
Officiële ticketpartners van World Concert zijn de kassa’s van de desbetreffende speellocatie (theaters of concertzalen) & Eventim en partnershops die via Eventim lopen.
Ik wil mijn tickets ruilen of retourneren, kan dat?
Op reeds bestelde tickets wordt geen restitutie verleend. Ruilen van tickets voor andere data is helaas niet mogelijk.
Hoe kan ik rolstoelplaatsen reserveren?
Per voorstelling zijn slechts een beperkt aantal rolstoelplaatsen beschikbaar. Deze zijn uitsluitend via het theater of de concertzaal te bestellen of indien van toepassing via Eventim: via 0900-1353 (60 cpm).
Het programma of de samenstelling van de show van mijn reeds gekochte ticket is gewijzigd. Kan ik mijn ticket retourneren?
De producenten van World Concerts behouden zich het recht voor om de programma’s en samenstelling van haar (klassieke) concerten/shows te wijzigen zonder voorafgaande aankondiging. Dit is géén reden voor restitutie van reeds gekochte tickets.
Zit er een pauze in de voorstelling?
Alle concerten worden onderbroken door een pauze van ongeveer 25 minuten.
Gelden er kortingen of vrijstellingen van tickets voor speciale leeftijden?
Iedere bezoeker, ongeacht de leeftijd, dient een geldig ticket voor de concerten te kunnen overleggen om toegang te krijgen tot de zaal.
Mag ik mijn (klein)kinderen meenemen naar een concert of voorstelling?
De adviesleeftijd die gehanteerd wordt voor alle concerten is 10 jaar en ouder.
Ik ben te laat voor het concert. Mag ik nog naar binnen?
Je dient je op tijd, voor aanvang van het concert, in de zaal te begeven. Laatkomers kan de toegang tot de zaal ontzegd worden. Indien je toch later wordt toegelaten in de zaal, dien je de aanwijzingen van de zaalwachten m.b.t. de zitplaats strikt te volgen.
Is het toegestaan om foto's of video op te nemen tijdens het concert?
Het is verboden om op enige wijze foto en/of video opnames te maken van de concerten. Het is tevens verboden een mobiele telefoon tijdens de voorstelling te gebruiken. Deze dient geheel uitgeschakeld te zijn.
Ik heb een vraag over mijn ticket. Waar mag ik deze stellen?
Vragen m.b.t. tickets dien je voor te leggen bij de organisatie waar je de tickets hebt gekocht.
Ik heb een vraag over parkeren. Waar mag ik deze stellen?
Vragen omtrent het parkeerbeleid dien je bij de desbetreffende locatie voor te leggen.
Ik heb een vraag die betrekking heeft op de speellocatie van het concert. Waar mag ik deze stellen?
Informatie m.b.t. de openingstijden van de kassa, de locatiegegevens, catering en parkeren tref je op de pagina Waar & Wanneer bij de betreffende locatie.
Graag zou ik een backstage tour of meet & greet organiseren. Kan dat?
Helaas kunnen geen backstage tours of meet & greets geboekt worden. Hierop worden geen uitzonderingen gemaakt.

Pers

Indien je meer informatie, beeldmateriaal en/of interview aanvragen wenst, kun je contact opnemen via de link hieronder.

E-mail: info@worldconcerts.nl

Vragen / opmerkingen?

Heb je een andere vraag dan hierboven staat omschreven? Mail ons dan door onderstaand formulier in te vullen. De responstijd op jouw vraag is ongeveer 2 tot 5 werkdagen.

CarminaBurana04